REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.MEBLEKLIMAS.PL 

I. ZNACZENIE DEFINCJI UŻYTYCH W REGULAMINIE

  1. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin obejmujący warunki korzystania ze Sklepu Internetowego w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną w tym ogólne warunki sprzedaży dokonywanej pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą prowadzącym Sklep Internetowy oraz prawa i obowiązki Stron. 
  2. Sprzedawca lub Administrator – oznacza Anetę Klimas prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „ANETA KLIMAS FIRMA HUBI” z siedzibą w Radomsku (97-500) przy ulicy Dąbrowskiej 99, posiadającą numer NIP: 7721868778, REGON: 100072427. 
  3. Dane Kontaktowe Sprzedawcy:
    adres do korespondencji: ul. Dąbrowskiej 99, 97-500 Radomsko
    e-mail: sklep@mebleklimas.pl 
    numer telefonu: 661 972 310
  4. Sklep Internetowy – oznacza serwis internetowy stanowiący sklep internetowy pod adresem www.mebleklimas.pl za pośrednictwem, którego Klienci mogą zapoznać się z asortymentem sklepu oraz składać Zamówienia i zawierać Umowy. 
  5. Klient – oznacza osobę fizyczną, prawną, bądź jednostkę organizacyjną nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, dokonującą Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz zawierającą Umowę. 
  6. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Za Konsumenta uważa się także osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Towarów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla niego charakteru zawodowego.
  8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca  we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  9. Strony – oznacza łącznie Sprzedawcę i Klienta.
  10. Towary i Usługi – oznacza produkty tj. rzeczy ruchome i usługi oferowane w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę. 
  11. Rejestracja – oznacza dobrowolne założenie przez Klienta indywidulanego Konta w Sklepie Internetowym.
  12. Konto – oznacza indywidulane Konto Klienta oznaczone loginem i hasłem, w którym są  gromadzone oraz przechowywane dane Klienta oraz dane dotyczące złożonych przez Klienta Zamówień.
  13. Zamówienie – oznacza złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty Zawarcia umowy sprzedaży Towarów i Usług będących przedmiotem Zamówienia, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru. Zamówienie może być złożone jedynie po zaakceptowaniu Regulaminu.
  14. Umowa – oznacza umowę sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie i stosownych przepisach prawa, na mocy której Sprzedawca przenosi lub zobowiązuje się do przeniesienia własności Towarów na Klienta.
  15. Dni Robocze – oznaczają dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  16. Kurier – oznacza przewoźnika, któremu Sprzedawca zleca dostawę zakupionego Towaru.
  17. Koszyk – oznacza narzędzie systemowe dostępne na stronie Sklepu Internetowego Sprzedawcy umożliwiające realizację Zamówienia kliku Towarów. „Koszyk” tworzy się automatycznie po wybraniu przez Klienta Towaru i kliknięciu „Dodaj do Koszyka”.
  18. Formularz zamówienia – formularz Sklepu Internetowego, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zawrzeć Umowę. 

II. POSTANOWIENIA WSTĘPNE 

  1. Użyte w Regulaminie zwroty pisane z wielkiej litery mają znaczenie nadane im w Regulaminie.
  2. Sklep Internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę.
  3. Sprzedawca zobowiązany jest sprzedawać Klientom Towary bez wad. 
  4. Sprzedawca realizuje sprzedaż i dostawę Towarów prezentowanych  Sklepie Internetowym na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Klient posiada bezpłatny dostęp do Regulaminu, który może utrwalić w dowolny sposób. 
  5. Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego w tym zawarcia Umowy jest akceptacja postanowień Regulaminu. Klient akceptując Regulamin oświadcza, że postanowienia Regulaminu są dla niego zrozumiałe, akceptuje je i zobowiązuje się ich przestrzegać. 
  6. Celem prowadzenia Sklepu jest umożliwienie Klientom zapoznania się z Towarami i Usługami oferowanymi przez Sprzedawcę, w tym z ich cenami, dostępnością oraz zawieranie na odległość umów sprzedaży Towarów i Usług.
  7. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności przed Zamówieniem i zawarciem Umowy należy zapoznać się z treścią Regulaminu oraz polityki prywatności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego. Zapoznanie się i akceptacja Regulaminu jest warunkiem zawarcia Umowy. Akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez zaznaczenie tej informacji w toku procesu składania Zamówienia.
  8. Regulamin określa zasady sprzedaży przez Sprzedawcę Towarów i Usług przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość w postaci Sklepu Internetowego, a także zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego oraz prawa i obowiązki Stron. 
  9. Do korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego oraz założenia Konta niezbędne jest spełnienie m.in. następujących warunków: dostęp do komputera, dostęp do Internetu, zainstalowana przeglądarka internetowa z aktualnym oprogramowaniem np. Chrome, Firefox, Safari ,posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, możliwość odczytywania plików w formacie PDF.
  10. Każdy Klient może uzyskać dostęp do aktualnie obowiązującego Regulaminu Sklepu Internetowego pod adresem: https://www.mebleklimas.pl/content/3-regulamin, jak również może w każdym czasie zapisać Regulamin lub go wydrukować.
  11. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  12. Informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych oraz zasady postępowania z plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności Sprzedawcy dostępnej pod adresem: https://www.mebleklimas.pl/content/2-polityka-prywotnosci
  13. Szata graficzna, zdjęcia, treść i opisy Towarów umieszczone na stronie Sklepu Internetowego są własnością Sprzedawcy i nie mogą być modyfikowane, kopiowane i rozpowszechniane bez zgody Sprzedawcy.

III. INFORMACJE O TOWARACH OFEROWNYCH PRZEZ SPRZEDAWCĘ ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Ceny Towarów i Usług umieszczone na stronie Sklepu Internetowego podawane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT.
  2. Ceny dostawy poszczególnych Towarów znajdują się na stronie Sklepu Internetowego w  zakładce „koszty dostawy” oraz podawane są odrębnie dla każdego Zamówienia w Koszyku przy składaniu Zamówienia.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Towarów i Usług umieszczonych na stronie Sklepu Internetowego bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  4. W sytuacji, w której Sprzedawca dokona obniżenia ceny Towarów, umieści on informację przy konkretnym Towarze, która będzie wskazywała najniższą cenę Towaru w okresie 30 dni przed dokonaniem obniżenia ceny. W przypadku kiedy oferowany Towar jest dostępny w sprzedaży w terminie krótszym niż 30 dni, Sprzedawca umieści informację o cenie jaka obowiązywała w okresie od dnia, w którym dany towar został wprowadzony do sprzedaży do dnia obniżki. 
  5. Na stronie Sklepu Internetowego umieszczone są również informacje o Towarach i Usługach, które aktualnie nie są dostępne w Sklepie Internetowym, przy czym ich status może się zmienić, a Towar pojawić się w Sklepie Internetowym. Towary, o których mowa w zdaniu poprzedzającym oznaczone są jako „niedostępne”.
  6. Sklep Internetowy prowadzi wyłącznie sprzedaż Towarów i Usług, które są aktualnie dostępne i oznaczone w Sklepie Internetowym jako „dodaj do koszyka”. 

IV. ZAMÓWIENIA TOWARÓW I DOSTAWA

  1. Klient w celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy powinien wybrać interesujący go Towar oraz wybrać jego ilość, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do Koszyka”.
  2. Klient w ramach jednego Zamówienia może kupić kilka Towarów.
  3. Klient w celu sprawdzenia zawartości Koszyka powinien kliknąć przycisk „Koszyk”.
  4. W celu usunięcia Towaru z Koszyka należy kliknąć przycisk „usuń”.
  5. W celu zawarcia Umowy po dodaniu przez Klienta Towaru do Koszyka należy wybrać sposób dostawy oraz sposób zapłaty. Klient zobowiązany jest podać dane i informacje pozwalające na zrealizowanie dostawy Towaru oraz oznaczyć w formularzu Zamówienia, czy chce otrzymać fakturę VAT, czy paragon, a następnie zaakceptować Regulamin i zaznaczyć „finalizacja zamówienia z obowiązkiem zapłaty”. 
  6. Klient, który jest płatnikiem podatku VAT i chce otrzymać fakturę VAT, powinien podać Sprzedawcy podczas składania Zamówienia wszystkie dane, niezbędne do wystawienia faktury. 
  7. Akceptacja Regulaminu oznacza zaakceptowanie przez Klienta stosowania przez Sprzedawcę faktur elektronicznych oraz ich wysyłania na podany przez Klienta adres e-mail. 
  8. Procedurę składania Zamówienia Klient realizuje poprzez wybór następujących opcji:
    a)„Zaloguj się” – dla Klientów, którzy założyli Konto w Sklepie Internetowym,
    b) „Utwórz konto” – dla Klientów, którzy chcą założyć Konto w Sklepie Internetowym,
    c) „Zamówienie jako gość” – dla Klientów, którzy nie chcą zakładać Konta i za każdym razem przy składaniu Zamówienia będą zobowiązani podać swoje dane.
  9. Klient nie może dokonać zakupu Towaru anonimowo ani używać nieprawdziwych danych. 
  10. Założenie Konta Klienta jest bezpłatne. Klient w celu założenia Konta musi posiadać dostęp do Internetu oraz pocztę e-mail. 
  11. Umowa z Kupującym o założenie Konta zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  12. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta Klienta - w tym celu należy w panelu głównym Konta Klienta wybrać pozycję „usuń konto” lub przesłać maila do Sprzedawcy zwierającego wypowiedzenie umowy o założenie Konta w trybie natychmiastowym. 
  13. W celu zalogowania się do Konta Klienta należy podać adres e-mail, z którego Klient korzystał przy rejestracji Konta Klienta oraz ustalone przez Klienta indywidulane hasło. W sytuacji, w której Klient zapomni hasła należy użyć przycisku „zapomniałem hasła” i zalogować się na swój adres poczty e-mail w celu wygenerowania nowego hasła. 
  14. Klient zakładając Konto zobowiązany jest wypełnić formularz rejestracyjny oraz zaakceptować Regulamin.
  15. Klient przed zawarciem Umowy zobowiązany jest zweryfikować, czy wybrał właściwy Towar, jego ilość, czy wprowadzone dane osobowe w tym dane do dostawy są prawidłowe. Następnie Klient oznacza, czy akceptuje Regulamin, po czym składa zamówienie klikając przycisk „Finalizacja z obowiązkiem zapłaty”. Jest to moment zawarcia Umowy, który jest wiążący zarówno dla Klienta jak i Sprzedawcy. Zawarcie Umowy jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty przez Klienta ceny Towaru. 
  16. Potwierdzeniem zawarcia Umowy jest e-mail wysłany przez Sprzedawcę do Klienta na adres wskazany przy składaniu zamówienia. 
  17. W sytuacji, w której Klient podał nieprawidłowe lub niekompletne dane czas realizacji zamówienia może wydłużyć się o czas niezbędny do ustalenia prawidłowych danych Klienta, przy czym niezbędna w tym zakresie jest współpraca pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem.
  18. Sprzedawca ma prawo nie zrealizować Zamówienia, w sytuacji w której nie otrzyma zapłaty ceny za Towar w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta – dotyczy sytuacji, w której Klient wybrał opcję zapłaty ceny w formie przedpłaty. W takiej sytuacji Umowę uważa się za niezawartą. 
  19. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja postanowień Regulaminu, z którym Klient zobowiązany jest się zapoznać przed złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy. 
  20. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na wskazany przez siebie adres e-mail informację zawierającą potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji i informacje o jego statusie.
  21. Klient zobowiązany jest opłacić zamówiony Towar oraz pokryć koszty dostawy Towaru. 
  22. Koszt dostawy Towaru uzależniony jest od ilości i wielkości zamówionego Towaru. 
  23. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  24. Sprzedawca umożliwia Klientom osobisty odbiór zamówionego Towaru od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod numerem: 792-824-071 lub 661-972-310.
  25. Klient otrzyma od Sprzedawcy wiadomość e-mail w momencie, w którym Towar będzie gotowy do odbioru. 
  26. W celu osobistego odbioru zakupionego Towaru należy okazać potwierdzenie zapłaty za Towar.
  27. Zakupiony Towar może odebrać wyłącznie osoba, która składała zamówienie lub inna osoba za okazaniem pełnomocnictwa sporządzonego w formie pisemnej. Osoba wydająca towar ma prawo wylegitymować osobę odbierającą Towar. 
  28. Sprzedawca realizuję dostawę Towarów za pośrednictwem firm kurierskich/przewozowych jak np. DHL, DPD.
  29. Sprzedawca nie oferuje wniesienia Towaru do domu Klienta, a cena za dostawę Towaru obejmuje wyłącznie dostawę Towaru pod dom Klienta bez wniesienia go do domu. 
  30. Czas realizacji Zamówienia poszczególnych Towarów przez Sprzedawcę wskazany jest na stronie Sklepu Internetowego.
  31. Do czasu realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę należy doliczyć czas niezbędny na dostawę Towaru do Klienta, który uzależniony jest od wyboru dostawcy (firmy kurierskiej) i zgodny z regulaminami poszczególnych dostawców jednak nie dłuższy niż 30 Dni Roboczych od dnia nadania Towaru przez Sprzedawcę. 
  32. Dostawy Towarów odbywają się w Dni Robocze w godzinach roboczych poszczególnych dostawców (firm kurierskich) i zgodnie z ich planami logistycznymi. Zasady realizacji dostawy dostępne są na stronach internetowych poszczególnych firm kurierskich. 
  33. Do czasu zapłaty całości ceny za Towar przez Klienta, Towar pozostaje własnością Sprzedawcy. 
  34. Sprzedawca rozpoczyna realizację Zamówienia po zapłacie za Towar, chyba, że Klient wybrał zapłatę przy odbiorze. W sytuacji, w której Klient wybrał jako formę płatności przedpłatę, czas wysyłki Towaru liczy się od dnia, w którym zapłata ceny została w całości zaksięgowana na  rachunku bankowym Sprzedawcy. W sytuacji, w której Klient jako formę zapłaty za Towar wybrał opcję „za pobraniem” czas realizacji zamówienia będzie liczony od momentu wysłania Klientowi przez Sprzedawcę wiadomości e-mail potwierdzającej rozpoczęcie realizacji Zamówienia. 
  35. Towar może zostać wydany Klientowi tylko po zapłacie całości ceny. 
  36. Sprzedawca rekomenduje Klientom, aby rozpakowali Towar w obecności kuriera w celu sprawdzenia, czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie Kurier zobowiązany jest spisać odpowiedni protokół. W sytuacji, w której Klient zauważył przy odbiorze Towaru, że opakowanie, w którym został dostarczony Towar jest uszkodzone zobowiązany jest zgłosić ten fakt Kurierowi i Sprzedawcy oraz spisać z Kurierem stosowny protokół szkody. 
  37. W sytuacji, w której Klient nie odbierze zamówionego Towaru, Sprzedawca ma prawo odstąpienia od zawartej Umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia odebrania Towaru przez Sprzedawcę. W takim przypadku Sprzedawca zwróci Klientowi cenę za Towar. Sprzedawca ma prawo potrącić z ceny Towaru koszty dostawy. 

V. PŁATNOŚĆ ZA TOWARY

  1. Klient może dokonać zapłaty za zamówione Towary i Usługi w następujący sposób:
    a) za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
    b) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    c) elektronicznie z wykorzystaniem pośredników płatności.
  2. Klient dokonuje wyboru sposobu zapłaty przy składaniu Zamówienia Towarów.
  3. Form płatności nie można łączyć w ramach jednej płatności.
  4. Sprzedawca ma prawo modyfikować dostępne formy płatności, wymieniać na inne lub wyłączać możliwość korzystania niektórych z nich. 
  5. Klient w celu złożenia reklamacji na niewykonanie lub niewłaściwe zrealizowanie płatności zobowiązany jest kierować reklamacje bezpośrednio do właściwego pośrednika/operatora płatności.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY – KONSUMENCI

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. 
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia była rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb oraz w innych przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. 
  3. Termin na odstąpienie od Umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy.
  4. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy należy poinformować Sprzedawcę w formie pisemnej poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres: ul. Marii Dąbrowskiej 99, 97-500 Radomsko.
  5. lub za pomocą formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy. Termin na odstąpienie od Umowy zostaje zachowany jeśli Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 3 powyżej. 
  6. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy znajduje się na stronie Sklepu Internetowego pod adresem:  https://www.mebleklimas.pl/content/12-do-pobrania ;
  7. Do oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub do zwracanego Towaru należy dołączyć otrzymany od Sprzedawcy paragon lub Fakturę VAT.
  8. Konsument zobowiązany jest odesłać Towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Towar należy odesłać na adres Sprzedawcy: ul. Dąbrowskiej 99, 97-500 Radomsko.
  9. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi koszty Towaru oraz koszty jego doręczenia – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
  10. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w tym także koszty zwrotu rzeczy, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą. 
  11. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte do zakupu Towaru, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
  12. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  13. Sprzedawca zastrzega, że może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru.
  14. Towar, który podlega zwrotowi nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny oraz nieuszkodzony. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży (paragon lub fakturę VAT) oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu Towaru. 
  15. Konsument zobowiązany jest prawidłowo i należycie zabezpieczyć odsyłany Towar w celu uniknięcia uszkodzenia w czasie transportu. W sytuacji, w której zwrócony Towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Konsumenta odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.
  16. Postanowienia niniejszego działu VI stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

VII. REKLAMACJA TOWARÓW

  1. Konsument ma prawo złożyć reklamację Towaru w przypadku niezgodności Towaru z Umową i zażądać naprawy Towaru lub wymiany Towaru.
  2. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Wybór pomiędzy wymianą, a naprawą Towaru należy do Konsumenta. Jeżeli spełnienie żądania Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, to Sprzedawca może  wymienić Towar zamiast go naprawić lub naprawić Towar zamiast go wymienić.
  3. W sytuacji, w której Sprzedawca oświadczy, że nie naprawi lub nie wymieni Towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, odmówił naprawy lub wymiany Towaru, nie naprawił lub nie wymienił Towaru, próbował naprawić lub wymienić Towar, ale Towar nadal jest niezgodny z umową, Konsument ma prawo do żądania obniżenia ceny lub w przypadku istotnej niezgodności z Umową odstąpienia od Umowy. Jeśli brak zgodności z Umową jest istotny, Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z prawa do żądania naprawy lub wymiany. W takim przypadku Sprzedawca zwróci Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
  4. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z Umową trwa 2 lata od dnia wydania Towaru.
  5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi ww. terminie uznaje się, że Sprzedawca uznał reklamacje. 
  6. Konsument nie ponosi kosztów związanych z reklamacją Towaru niezgodnego z Umową.
  7. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z Umową.
  8. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt, a Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę za Towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  9. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  10. W sytuacji, w której Konsument wiedział o wadzie Towaru w chwili zawarcia Umowy, Sprzedawca zwolniony jest od odpowiedzialności z tytułu niezgodności Towaru z Umową. 
  11. Reklamację Towaru można złożyć za pomocą formularza dostępnego na stronie Sklepu Internetowego pod nazwą „Reklamacja”, bądź w inny dopuszczony prawem sposób, przy czym dokument reklamacji powinien zawierać dane umożliwiające identyfikację Konsumenta m.in. imię i nazwisko Konsumenta, opis wad będących przedmiotem reklamacji jak również zgłoszenie odpowiedniego żądania. W sytuacji otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  12. W przypadku chęci złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty e-mail należy ją kierować na adres:  sklep@mebleklimas.pl, bądź na adres Sprzedawcy: ul. Dąbrowskiej 99, 97-500 Radomsko.
  13. Konsument wykonujący uprawnienia z tytułu niezgodności Towaru z Umową zobowiązany jest dostarczyć Sprzedawcy wadliwy Towar na jego koszt na adres: ul. Dąbrowskiej 99, 97-500 Radomsko.
  14. Po rozpatrzeniu/ustosunkowaniu się do złożonej reklamacji Sprzedawca odeśle Towar do Konsumenta. 
  15. Sprzedawca wyłącza stosowanie przepisów o rękojmi względem Przedsiębiorców. 
  16. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. 
  17. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji i zgodnie z polityką prywatności.
  18. Zapisy niniejszego działu odnoszą się do Konsumenta i do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

VIII. DANE OSOBOWE

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się  w polityce prywatności Sprzedawcy, która dostępna jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Polityka Prywatności” pod linkiem: https://www.mebleklimas.pl/content/2-polityka-prywotnosci;

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 16 stycznia 2024 roku. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. 
  3. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy.
  4. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia Zamówienia.
  5. Umowy zawierane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim w języku polskim.
  6. Zawarcie Umowy oraz składnie Zamówień możliwe jest wyłącznie przez osoby pełnoletnie – dotyczy osób fizycznych.
  7. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
  8. Klienci zobowiązują się korzystać ze Sklepu Internetowego zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów prawa. 
  9. Dokonanie przez Sprzedawcę zmiany polegającej na zmianie nazwy i opisów przycisków dostępnych na Stronie Internetowej, a opisanych w Regulaminie nie stanowi zmiany Regulaminu. 
  10. Regulamin może być kopiowany w całości lub części na dowolny nośnik cyfrowy lub drukowany przed złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy. 
  • Zarejestruj się

Rejestracja nowego konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się na konto lub zresetuj hasło