Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, poprzez internetowy kanał dystrybucji (strona internetowa, portal sprzedażowy Allegro itp.)
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Jeśli zamówiony produkt był do klienta dostarczony na palecie to zwrot zostanie przyjęty tylko gdy zostanie wysłany również na palecie. Meble zmontowane w naszej firmie mogą zostać zwrócone tylko przesyłką paletową.
Koszt zwrotu produktu pokrywa zwracający.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Odeślij (na swój koszt) zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie na adres Firma HUBI Aneta Klimas, 97-500 Radomsko, ul. M. Dąbrowskiej 99.
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy w kwocie zgodnej z paragonem zakupu.
Jeśli płatność za zwracane zamówienie była dokonana za pomocą serwisu płatniczego iMoje.pl to pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe również za pośrednictwem serwisu iMoje.pl.
Jeśli płatność za zwracane zamówienie była dokonana przy odbiorze przesyłki od kuriera to pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe bezpośrednio z naszego konta bankowego.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.